Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort
escort escort
escort escort
escort

Depoda pasif elemanım ile

Mobil Sex Porno Hikayeleri, Tecavüz Seks Hikayeleri 22 Ekim 2017

Ben her zaman erkeklere alaka duydum aslında
ne yalan söyleyeyim 31 yaşında adamım ama Ergün isminde de bir
arkadaş vardı. Benim çalıştığım sucu dükkanında
çalışıyordu. 19 yaşındaydı o zaman gerçekten iyi anlaşırdık.
Neyse hayatı kara bir adamdı bu, gerçekten kötü. Sonra da
yaptıklarıma üzüldüm ama elden ne gelir. Bunun kız kardeşi
hastaydı, ciddi bir hastalık bu askerdeyken öldü. Üzüldüm
gerçekten ama sonra da bu kaçmış, kaçınca da cenazeye geleceğim
diye buna iki kişi tecavüz etmiş köprü altında, iki tinerdi.
Askerde de doktor anlamış ama ağlamış, doktor kimseye
söylememiş. Biliyorum bunu köprü altında siktikleri zaman benden
para istemişti “abi İzmir’e dönemiyorum” diye. Ben de
göndermiştim, aradan bir sene geçti, tam Ergün gelecek babası da
şekerken öldü sonra annesi de bir küçük kardeşi vardı
Ergün’ün onu aldı gitti köylerine. Ergün annesinin yanına da
gitti ama kadın ilgilenemem senle git koca adam oldun başının
çaresine bak demiş, sonra da geldi bu İzmir’e bizim mahalleye.

O zaman da ben bir sucu dükkanı açmıştım,
küçük çaplı ama güzel bir iş. Yanıma aldım Ergün’ü
çalışmaya başladı. Bir gece ben evde hanım annesine gitti, o
zaman ben de gideyim dükkanda Ergün ne yapıyor diye iki bira,
çerez falan aldım Ergün’e gittim ama niyetim sikmek değildi. O
para istediği zaman sohbet oldu konu açıldı bir an konuştuk, abi
şimdi hesabımdan düş dedi bana ama ben saçmalama lan dedim,
kardeş gibi severim çünkü. Zaten çalıştığından da çok
severim ama o zaman tinercilerin bunu sikmesini de anlatmaya başladı.
Korkusunu, sikmeden önce bunun zorla pantolonunu açıp parmak
atmalarını falan. Eee dedim hiç mi karşı çıkmadın, korktum
abi dedi bana. Korkmasaydın falan dedim ama alttan benim yarak
kalktı, yani şeytana uymamak elde değil. İçimden bir an
düşündüklerim gün yüzüne çıktı. Eee dedim ne korktun oğlum
ben şimdi siksem zorla, elini ayağını bağlayıp, karşı
koymayacak mısın? Abi sen yapmazsın öyle bir şey ama ben daha 20
yaşındayım, e biraz da çelimsizim sen beni zorlasan, bağlasam
diyorsun ne yapabilirim ki zaten depo zımaranın ağında dedi.
Baktım o an gerçekten çekimsiz, esmer, ince ve yakışıklı ve
gerçekten de tenha bir yer. O an aklımdan şunlar geçti, zorla
siksem ne kaybederim zaten gidemez kimsesi de yok! Ve tuttum o an. O
zaman ben seni sikim diye ama şaka yapıyorum sandı, şort vardı,
sıyırınca abi yapma dedi ama yapmaması mı kalmış. Götü
pürüzsüzdü gerçekten, elini bağlamama da gerek kalmadı iki
tokat çakınca dudağından kan geldi ama korkusu gözlerinden
okunuyordu, sikimi çıkarttım ağzına vermek için çok çabaladım
ama almadı o anda da çevirdim, göte sokarken her vuruşumda ıh ıh
demesi gerçekten gözünü bir kenara dikip beklemesi enteresandı.
Sonra seviştim ağzına yine verim diye almadı. Bu sefer yine
domalttım göte vermeye başladım. Hızlı anlatıyorum ama 20 dk
zorlamama neden olmuştu ilk sokmam, çok uğraşmıştım ama bir
kere gidince de bir daha hiç direnmedi istediğim kadar siktim
ettim. Siktim deli gibi giderken de 100 lira attım, bir şey olmaz
bir abi kardeşiz dedim ama çok üzülmüştüm. Sabah işe gelmedi,
kendisine bir şey yaptı sandım depoya gittim, oradaydı, gözüm
döndü yine siktim zorla.

962 toplam görüntüleme, 0 bugün

  • Kayın babama kendimi sevdirdim

    tarafından on 6 Ağustos 2017 - 0 Yorumlar

    İsmim Ayşe ve 42 yaşındayım. 12 yılık evli ve balık etli bir ev hanımıyım. Kocam artık eski performansını yatakta gösteremediği için erotik ve porno film ve hikayeler okuyarak kendi kendimi tatmin etmeye çalışıyorum. Çoğu zaman kocamı aldatmak istedim ama sonrası için korktuğumdan her seferinde geri vazgeçtim. ( Gerçek ensest hikayeler burada ) Yeniden porno hikaye […]

  • Türbanlı üvey annem ile

    tarafından on 27 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhaba size başımdan geçen bir ilginç ama güzel bir olayı anlatmak istiyorum ben 17 yaşında bir gencim kendime seks konusunda fazla güvenemezdim ve o ana kadar hiç yapmamıştım. Öz annem 4 ay önce ani bir kalp krizinden dolayı vefat etmişti bunun üzerine babam benle konuşup eve bir hanımın gerektiğini bunun için tekrar evlenmesi gerektiğini söyledi […]

  • Abime kendimi zorla siktirdim

    tarafından on 27 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhaba arkadaşlar annem ve babam aşırı geçimsizlikten dolayı ben 18 yaşındayken ayrılmışlardı. Aslında ayrıldıklarıiçin mutlu bile olmuştum. Çünkü her gün kavga etmeleri beni,psikolojimi bozuyordu. Babamın yanında kalmak istedim ama babam işigereği çok şehir dışına çıkıyordu. Şehirdışına çıkıncabir ay gelmediği oluyordu, e kız başım da evde tek kalacak halimyoktu. O yüzden mecburen annemin yanında kalmaya başlamıştım.Annemi […]

  • Başkasının karımı sikmesi hoşuma gidiyor

    tarafından on 30 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Selam seks okurları ben evli bir adamım karımı çok seviyorum ve onunla her türlü sikişi yapıyoruz şimdi size anlatmaya başlıyorum.Bne çevremde çok sevilen, sayılan biriyim, insanlara yardımcı olmayı çok severim. Aslen İstanbulluyum, karımdan ayrılıp emekli olduktan sonra Çanakkaleye yerleştim. Çanakkaleye geldiğimde elime valizimden başka birşeyim yoktu, dolayısıyla otelde kalıyordum.Olayın erkek kahramanı arkadaşım Erhan’la bir birahanede […]

  • Olgun Bir Dulum Dayanamadım

    tarafından on 18 Haziran 2017 - 1 Yorumlar

    Merhaba, ben Türkan, 38 yaşındayım ve gerçekten son derece güzel bir kadınım. Evliyim ve Lise son sınıfa giden, 16 yaşında bir kızım var. Kocam eskiden terziydi, sonra terzilikte iş kalmayınca çeşitli işlerde çalışmaya başladı. Kocamın dayısının damadı Sefer abi, kocama Adana’da bir iş buldu ve götürdü işe yerleştirdi. Kızım Selma’nın okulu olduğu için biz Mersin’de […]